štvrtok, apríla 24

Štipka "fast foodu" (Praj 3 - Cestové)


Reč je ako inak o pizze. To dole je klasická ale toto tu sú moje vlastné mini pizze. Na tomto obrázku ešte nie sú hotové, nie je na vrchu šunka a ďalší plátok syra ale je to najpôsobivejší obrázok.


Recept samozrejme dávať nebudem, ten poznáme všetci.


Toto sú ocinova a maminina.


Na mojej s Kikikou (moja sestra) je už rozdiel podstatnejší. 


Ja mám rada zeleninu, ona si zase dala šunku =).


Ale obe boli chutné.



Tak títo krásavci sú môj vlastný vynález, Zase, ja viem =D. Vzala som jednoduché cesto, pohárom vykrojila kruhy. Na prvý som dala papriku a delikatesné tofu s bazalkou, prikrila ďalším plátkom cesta, na to šla trochu rajčinového, syry (rôzne druhy ako inak) a potom šunka a pre mňa zase tofu.


Keďže bol akýsi projekt dala som to do chladničky aby to prečkalo noc a ráno ešte než som šla do školy dala piecť.


Podáva sa s čerstvými cherry (áno, sú moje obľúbené) rajčinkami a ak chcete aj vajíčkom.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.