sobota, mája 3

Čo nám týždeň uvaril (streda, štvrtok)


Napriek môjmu pôvodnému plánu sa mi nedarí pridávať sem veci krátko po ich dohotevení. Toto sme so sesternicou Leylou uvarili vo štvrtkové voľno v novej rúre (v ktorej sa, ako ste mohli vidieť v minulom príspevku, pripravovalo kura).


Bolo nás dosť a okrem mňa samí mäsožravci takže bolo aj kura. Po nimi sa piekli zemiaky, krásne jednoducho nakrájané v šupke len v jednoduchom korení ako červená paprika, majorán, ... A dosť do zmesi pridalo aj kvapkajúce kura zvrchu.

Hermelín som mala ako jediná a ten som len jednoducho opražila.


Tak tieto cestoviny farfalle boli uvarené a len jednoducho opečené s dávno spomínanou konzervou kukurice a fazule v rajčinovej omáčke. K tomu čerstvá jarná cibuľka a vajíčka kvôli bielkovinám. Syr grana padano.

Ale bolo to na obed po škole a pracovala som s tým čo bolo po ruke.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.