piatok, júna 20

AMAZingON


Čím vážnejší sa môj koníček prípravy pokrmov stáva tím viac túžim po rôznych špeci pomôckach. Tie však môže byť ťažko zohnať a tak som sa obrátila na jedného z najväčších predajcov tovaru na svete - Amazaon.
Na kupovanie cez internet a ešte zo zahraničia má nepochybne svoje nevýhody a sama som sa o nich presvedčila ale doma som nič takéhoto nenašla.


Jedným z hlavných cielov bolo kvalitné, stále vrecko na ozdobovanie Cena bola skvelá a aj keď nevyzerá dokonalo, s menšou veľkosťou sa určite zmierim - na moje účely bohato postačí.

Potom tu je totálna prkotina, obyčajný modrý plast s ešte možno obyčajnejším kúskom drôtu, zvaná cake tester. NEpotrebujete to. Ale po prečítaní tejto recenzie:

It's a little difficult to decide whether to buy a cake tester, when toothpicks also work well and are so cheap. Then again, so is the cake tester. Toothpicks are slightly wasteful. But then again, you have to wash this each time. So it's just a sort of funny and silly decision to try to make. However, I hope that my experiences with this not-so-important debate will be helpful to you :) Basically, the cake tester makes much smaller holes in your food. That's it. It is light-weight, easy to store, cheap (did I mention that?), and looks a bit flimsy but so far has withstood the bashing in my utensil jar against inevitably "tougher" guys. There is nothing wrong with a toothpick, but this cake tester will make a pin prick hold and the toothpick makes a bigger hole. That's about all I have to say about this :) Your turn to decide...

ktorá, pre anglicky nehovoriacich, hovorí že nie je nutné to mať ale je to LEPŠIE než milónpätsto hrubých špajdlí som s myšlienkou na životné prostredie a svoju peňaženku totálne neváhala =D.

A potom je tu tá obrovská striekačka. Jej pôvodný účel je na marinovanie mäsa (áno, som vegetariánka =D) ale dá sa použiť aj pri plnený buchiet a pečiva čo je skutočne šikovné. 


Potom tu máme košíčky silikónové. Trvalo mi tak hodinu kým som našla jedny čo sa dajú doviezť aj na slovensko ale zdajú sa super. Všetci vieme na čo sa používajú.

Ďalšia z nepotrebných vecí (tie košíčky vynímajúc) ktorá ale súvisí s tými muffinami je dávkovač (priesvitná nádoba s fialovým na vrchu) ktorá vám naplní košíček bez toho aby všetko umazala lebo sa na spodu otvára a zatvára stlačením rukoviatky. Nepotrebné? Áno! Ale bez práce nezostane.

Vrchol šik kuchárskych potrieb bez ktorých sa totálne zaobídete ale bude prinajmenšom ťažké odolať ich šarmu je palicinko-tvarovač. Teda, pardon, pero. A určite uhádnete čo sa s ním robí. Je to skôr pre rodičov s deťmi ale ako umelecky frknutá nikdy neodolám kresleniu na ktorá nepotrebujete zvláštny talent.

Moje malé špinavé tajomstvo je že som nemala možnosť ich ešte vyskúšať ale tak mám celý život pred sebou a potom tento odstavec s gustom smažem a podelím sa o skúsenosti =D.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.