utorok, júna 10

Ľahký letný


Stará škola ale trochu s obmenou. FOTORECEPT.

Tento typ koláča som robila nedávno ale napriek pochybnostiam zožal nečakaný úspech.

Najprv si spravíme korpus - jeho zloženie aj tvar záleží na vás. Môže byť piškótový, čokoládový, použite aj z iného receptu. Môže byť okrúhly aj taký ako mám ja. Tento svoj som spravila vyšľahaním vajíčok do peny s cukrom, potom tam šla múka ale ostatným si nieo istá. Možno mlieko, pravdepodobne maslo ...



Zatiaľ čo sa pečie môžete vyšľahať šľahačku, a možno ešte pred tým uvarte vanilkový puding a nechajte ho vychladnúť. 

Teraz, keď je korpus hotový, prichádza ako minule ovocná časť - tentokrát sme šli na to jednoduchšie. 


Jahodový džem


Bol doplnený len banánmi.


Šľahačku som šlahala ako inak v Kenovi =D. Do šlahačky môžete pridať cukor ale dá sa to vyvážiť sladším korpusom a šľahačka tak bude taká chute schladnujúca časť.



Ďalšou vrstvou je puding.


A po ozdobené len šup a do chladničky a môže sa jesť! =)

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.