pondelok, júna 30

Len pre zarytých a skutočných vegošov


Toto som pripravila trochu s receptom ale úprimne povedané, na to musíte mať žalúdok. Nebolo to zlé. Vlastne to bolo chutné. Ale ak nie ste na zeleninovú stravu zvyknutý, môžete mať, ako moja frustrujúco-konzervatívna(a mäso zbožňujúca) babka s týmto jedlom problém. Sladké zemiaky, tekvica a tofu ako hlavná zložka sú predsa len trochu bylinožravo ladené ;)


Ale určite sa to dá trochu poupravovať ak by ste mali záujem. Napríklad dať normálne zemiaky namiesto tých sladkých.


Ale poďme k samotnému môjmu "receptu".


Ošúpané zemiaky som nakrájala.


A dyňu prekrojila, vydlabala


a ošúpala - nie že by neboli obrázky sami o sebe jasné =D.


Nemyslíte?


Dokonca si to tak ľahšie zapamätáte.


Tuto akurát tak podotknem že som to len poliala olivovým pretože všetko korenie pôjde do "zálievky".


Tá pozostáva z masla


Do ktorého dáte soľ, čierne korenie a bobkový list


A potom aj jogurt.


A muškátový orech.


A vajíčka.


A miešate. Stále miešate. Pokojne ešte miešajte - chceme takú pudingovitú konzistenciu.


Potom dáme SYR!!


Roztrúsime tofu (mojej je s bazalkou).


A zalejeme.


A dáme piecť.


A máte to.

Hlavne nezabudnite, konzumovať len na vlastné nebezpečenstvo ;)

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.