piatok, júna 20

zapekné slané palacinky,chuťou pripomínajúce lasagne


Namiesto fancy umeleckých názvov som sa rozhodla ísť priamo k veci pretože nápad slaných palaciniek, nie lokší ale palaciniek, je pre mňa celkom netradičná. 

A ukázalo sa že aj chutná =)

Tento nápad som z veľkej miery odkukala od seriálu Huea (kuchár s vlastnou farmou, krátke brčkavá vlasy ..). Každopádne po odstránení všetkých komplikovaností som etrahovala túto jednoduchú verziu ktorá funguje na jednoduchých receptoch.


Spravíme si palacinky ale bez cukru. Každý vie ako na to - múka, vajíčka, mlieko, olej a soľ.


Nakrájame si rajčiny. Alebo kto chce dá špenát.


Bešamel

Do tuku (maslo aj olej) dáme múku


pridáme smotanu a mlieko


světe div se ono sa zahustí samo


a už len syr a máte to.


Touto zmesou potrite palacinky, dajte šunku a syr a rajčiny/špenát.


Zrolujte a zložte na plech.


A bešamelom potrite všetko (ten syr medzi palacinkami byť nesmusí).


A už len piecť.


Nedajte sa odradiť skepsou, bolo to veľmi chutné. =)

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.