sobota, júna 7

Zelený šalát s čerešničkami na vrchu a tofu dipomáčkou/ perfektná tofu nátierka


Na tento svoj výtvor som úprimne hrdá =). Nešla som ako inak podľa žiadneho receptu, nápady prúdili a spojili sa v tomto eye candy =D. Priznám sa že teraz by som vedela postup trochu vylepšiť ale podarilo sa a chystám sa pripravovať podobné aj v budúcnosti!

Fotorecept


Nevyužitý dresing sa navyše dá použiť ako pomazánka.



Nakrájajte a naporcujte zelené veci. Konkrétne uhorku som ošúpala a napásikovala šúpačom.


Skúsila som dať zeler ale varujem vás, napriek svojmu rozmomilému rožťekovskému vzhľadu nie je pre slabé chuťové poháriky, dosť totiž štípe.


Hrášok som jednoducho nalúpala.


4 zelenou zeleninou bola paprika.


Potom prišli na radu čerešňové paradajky - čerešnička na torte ;). Aspoň ja mám rajčiny až neprimerane v obľube =D.


Potom prišiel na rad *fanfáry prosím* KEN!!! ak nemáte vlastného miláčika, môžete to všetko nakrájať na drobno a tofu popučiť.


Do toho som dala tofu, olivy, petržlenovú vňať a cibuľu ktorej množstvo tieť radšej podrobne zvážte. Celer sa dá vynechať ale cibuľu tam nejakú potrebujete.


Dochutila som olivovým, citrónom, soľou a cesnakom (alebo môžete pridať aj ďalšie korenie).


A do tejto nádhery prišla kyslá smotana. Množstvo je na vás, ochutnajte a zvoľte si vlastnú konzistenciu.


Cícer opečte na oleji.


So soľou a pekne do zlatista.



K tomu môžete pridať syr.

Okrem hviezdicového spôsobu naaranžovania môžete jednotlivé vrstvy nakôpkovať alebo nejaké spojte, syr môže poslúžiť ako dekorácia rovnako dobre ako petržlenové vňaťka. Všetko záleží na vás!


V chladničke pomazánka vydrží aj niekoľko dní.


Takže dobrú chuť a dúfam že vám bude chutiť =)!!!

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.