piatok, júla 11

FANFÁRY PROSÍM!!!


Počuli ste o nej!!!

Zbožňujete ju !!!!

Chcete si ju spraviť!!!!

Dámy a páni,

DOMÁCA NUTELA

Ak vás nápad zaujal alebo ak máte radi nutelu, nie je dôvod zaháľať, recept je jednoduchý (teda, ak máte kuchynské robota s food procesorom ale dúfajme že to ide aj v obyčajnom mixéry).

Opražte v rúre lieskové oriešky a zbavte ich hnedej vrchnej šupy. (aj tie už ošúpané a biele by som osobne opiekla, aspoň na panvici).


Pridajte:

 cukor (najlepšie práškový lebo ten krištálový sa nie a nie rozpustiť),

niečo vanilkové (má tam ísť extrakt, ja som dala arómu a ešte aj cukor s pravou Bourbon vanilkou)

trochu kakaa (môžete aj čokoládu) 

soľ


A na ztekutenie, pridajte olej. 

Na stránke odkiaľ mám recept chceli kokosový ale ja som dala obyčajný Vénuzs. Och a musíte to PORIADNE premlieť, dlho miešať.


Výsledný efekt bol kvôli môjmu preháňaniu s kakaom trošku horkejší ale aj tak SA HO NEVIEM NABAŽIŤ!!!


Už som si ju dala aj s waflami!!


A na druhý deň ráno na kašu!!



Takže neváhajte, bežte do obchodu a varte!!!! =D Je to ľahké, ľacné a ľahodné =D

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.