streda, októbra 15

nové formy. čokoláda! sacherova?


a v podstate aj jeden recept na kvázi filmovú tortičku so sviečkou navrchu



recept na cesto som v podstate odkukala z jedného časopisu na sacherovov koláč - plnka je z neznámeho receptu na vareche.



zohriať čokoládu - celkovo dva krát



vyšľahať smotanu, pridať tvaroh a mascarpone

(pozn.: tvaroh mal byť pôvodne lacná náhražka, tvarohový krém s vanilkovou príchuťou, peknou textúrou ale pochybným? zložením - ak nechcete v kréme hrudky, odporúčam ho použiť) 





Pridať čokoládu.


Miešať


a dať do chladničky



vymiešať cukor s maslom


a pridať čokoládu 




a vajíčka

(v pôvodnom recepte bolo 8 a múky a cukru 200 g)


Múka s kakom




Pridať





Vyšľahať bielky - nie až takto


 Zmiešať - časť surovo, časť zjemnučka


Vymastiť plechy


Naliať




Ségrin podiel "za" "pomoc" pri pečení =D


Upiecť



Ďalej je to už len na vašej fantázií.



banán


nutela


samozrejme krém


Jedna torta bola banánmi a plnkou vyplnená, druhá bola prekrojená


Už len prajem dobré mlsanie! ;)


Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.