streda, októbra 29

Weekly Sum Up


V tomto kratšom ale bohatom príspevku ktorý sa dúfam stane pravidelnosťou vám prinášam zoznam kratulinkých inšpirácií, jedál ktoré neboli dosť inovatívne či zaujímavé aby spravili samostatný článok.




Najstaršie datovaná je vajíčková nátierka, už raz vyskúšaná, podávaná na chlebíku opečenom na oleji s korením a posypaná opečenou zeleninou.


Toto sú naše "feťáky" - pôvodne zo syrom feta, stačí vám na ne obyčajné kysnuté cesto ktoré na spôsob štrúdle zaviniete s kombináciou hery a syru napr. niva. Tuto vidieť aj variantu s posekanými olivami.


Aj obyčajné zemiaky dostanu iný ráz ak sa opečú, najlepšie nie samé. Tu som použila moju novú závislosť sušené rajčiny, cesnak a grilovacie korenie.


Syr a na vrch šiel chrumkavý šalát.


Tieto wafle pochádzajú z dneška a sú s gaštanovým pyré a domácou nutelou.


Rada by som tiež apelovala na občanov, hlavne tých čo ako ja o waflách len snívali, aby investovali a kúpili si vlastný waflovač. Najlepšie, sama odporúčam, 3 v 1 - zohnali sme sandwičovač, toastovač aj waflovač, bol vzhľadom na svoje funkcie lacný a ak sa k nemu budete pekne správať, bude vám slúžiť dlho a oddane.

------------------------------

To je na dnes všetko. Zaujal vás recept? Máte nejaké otázky? Chceli by ste spracovať niečo podrobnejšie? Stačí napísať dole do komentáru =).

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.