utorok, novembra 11

Cheese and Eggs (and Potatoes and vegetable)


Veggie version of "ham and eggs" - quick and belly filling meal. 

Môj prvý vydarený hemendex so syrom a rajčinou.




Neviem ako vy ale ja som vždy považovala normálne dávať do toho aj zemiaky. Ako keď som pozrela na net, vážne je to len šunka s vajíčkom takže neviem či ja to mám pomýlené alebo to máme tak na slovensku ...

1. Step

Crack two eggs with a spring of salt into a small bowl or even a cup and mix them properly with fork

Pomiešaj vajíčka

2.Step

Peel the potato and cut it into small circles.

pokrájaj ošúpaný zemiak na koliečka - ja som na to použila škrabku

3.Step

Fry these "chips" on oil (I used olive oil) until they start to turn brown

opeč ich

4.Step

When all potato circles are placed all over the pan, pout eggs mush to cover them all to form a kind of a pancake.

You can also add some vegetable on the top.

vajíčka nalej na celú panvicu - 

5.Step

Cover with a lid, transparent is best and wait until the surface indicate it is cooked.

zakry pokrievkou a čakaj kým sa uvaria vajíčka

6.Step

Turn the "pancake" on the opposite site

otoč to


7.Step

Sprinkle with cheese

posyp syrom


8.Step

Add some bread

Servírujte s pečivom (ten biely rožok ma štve ale nemali sme nič iné!)


Pre ľahšie jednie si to môžete aj takto zrolovať po kúskoch alebo aj celé.

Bon apetit.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.