štvrtok, novembra 13

Grill circles + rýchla "omáčka" na šalát


domáce BAKE ROLLS


and SALAD with tofu sauce


Jedného dňa si ocinko môj milý, vyžiadal niečo slané na chrumkanie. Som niekedy až príliš šetrivá, návrh ma mierne pobúril a keď sa spýtal či mu nemôžem opiecť chlebíčky s korením, vyskočila som a hneď šla na to.

Mix olive oil with special spice for grill (it´s easier then making it from sratch) and garlic

Na potieranie zmiešam grilovacie korenie, ak treba soľ a pretlačený cesnak, všetko v oleji.


Cut a roll on tiny circles.

Nakrájaj.


Spread the sauce all over the roll and fry it.


Úprimne povedané toho netreba tak veľa ako vidíte na obrázku -každý nech si dá koľko chce.

In a hurry, you can always just cut it into half. To spice things up, just add chceese or maybe some spread ... 


Pre ozvláštenie si môžete dať aj syr alebo rajčinu na vrch. Pre lenivých mám tip - nemusíte to krájať a pomaly po jednom otáčať na panvici, stačí to prekrojiť napoly.

---------------

Toto je jedna z kombinácií na ktorú som pyšná pretože tak ľahko ochutíte aj najnudnejší šalát a síce to nie je najlacnejšia kombinácia, celkovo netreba veľa takže drahé to tiež nie je.

Just mix tofu and some soft cheese designed for salads.

Ak aj nie ste fanúšikom tofu, môžete skúsiť práve túto variáciu a pridať len minimum. Ako vidíte mám syr stredomorského typu a bazalku. Pomiešajte vidličkou s olejom a soľkou a máte to.


Osobne nemám na šaláte rada šalát =D. Ľadový, kučeravá, rímsky ... väčšina je pre mňa bez chuti. Ale ono ho ani netreba - len pozerajte.

Tomatos, cucumber, carot, capsicum, ...


Onions, olives, ... add whatever you like.


In this state, you can store it in fridge and before serving, just add lemon juice, olive oil, salt and maybe pepper.


Kombinácia je skutočne rozmanitá, každý si môže pripraviť šalát presne na želanie, dokonca aj v rámci rodiny - stačí pripraviť základ a tu si jeden do vlastnej misky pridá olivy, druhý chce zase aj žltú pariku ...

P.S: Na obrázku su aj opečené sušené rajčiny a syr.
ENG.P.S: A picture on the top is with dryied tomatoes and cheese.

Enjoy!! =)

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.