piatok, decembra 19

Dark Triumph + Mortal Heart - Robin LaFevers





po Grave Mercy (<-moja recenzia) prišli doslova po kúskoch aj ďalšie dva dieli



A Robin neprestala udivovať.

V druhom dieli sledujeme "prerod" Sybely.

Druhý diel sa nesústreďuje až tak na politiku, je to osobnejšie a zároveň sa dostávame ďalej, do hĺbky viery, bohov a tvrdých časov aké panujú v krajine zo sentimenatálnejšieho, blízkeho hľadiska.

V treťom dieli sa to celé kombinuje a Anathe prináša úplný obrat. Nečítala som to dopodrobna, ani druhý ani tretí diel, na konci som však bola pevne v osídlach, bdela do noci a bola nadšená z pokroku.

Ako v každej rozprávke - či skôr modernej, realistickejšej verzi, aj tu sú pády aj výšiny, lásky aj zrady, intriki aj vernosť no môžem povedať jedno.

Odporúčam!!!

(lego na obálkach? ten sa musí dobre nudiť =D alebo byť verný fanúšik lega =D)

 

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.