utorok, decembra 16

English speaking readers

Feline & CagedOK, so I know I´m in Slovak and I know most of my reads are slovak but as crazy as it may sound, I like english and I am currently writing a short story in english on wattpad (link).

I would be happy if you can check it out. For those who missed my writer´s confession - here are some details if you are interested:




As a little girl, Mitchel always wanted to have a cat but after an unfortunate accident involving a pudding, a dog and a favorite dress of her mum, she never had a chance.
Now, at 17, her dream is coming true thanks to the special shelter for abbandoned cats. But fate has some other plans. Plans that would either ruin her sanity or give her the happily ever after she secretly sought all along.
So far I have written six chapters. It come naturally, I don´t have to try so hard to write this so with a little push from fans I would be able to work more quickly but so far I am taking my time. Now, I am writing it for myself but possitive feedback would be most welcomed.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.