nedeľa, decembra 28

Nové obálky !


--------------------------------------------------------------------- 
Musím sa pochváliť moji drahý čitatelia - môj krátky príbeh v angličtine Feline and Caged dostal nový šat. Vlastne som sa len pohrávala s mojím najväčším príbehom no slová, ktoré sa mi vynorili v hlave boli tak skvelé až som ich musela dať na papier. Dala som ich vlastne na anotáciu druhého dielu Canine and Imprisoned ako navnadenie na príbeh, ktorý zatiaľ nemá ani riadok =D. Plánovala som samozrejme dať druhý diel, neviem však kedy dokončím ten prvý a kedy začnem pracovať na druhom. Ale nápad som mala už od začiatku takže by to nemalo byť tak ťažké. Navyše je tu tá novela - Percyho pohľad na vec. Uvidíme ako sa to vyvrbí.
...................................................................................................

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.