nedeľa, januára 18

Návod na dva šalátiky


Prepáčte, že som sa tak dlho neozvala a recepty tiež nijak nepribúdajú no blíži sa pol rok a ja práve pracujem na jedno úžasnom diele s ktorým sa s vami neskôr podelím - na svojej kuchárskej knihe.


Ale jesť som prekvapivo neprestala a pribudli mi aj nejaké tie recepty. Tieto šalátiky som spravila v podstate jedno poriciové ale dajú sa ako všetky moje návody prispôsobiť presne požiadavkám konzumentov.





Prvý obshau v podstate to čo vidíte tam hore: uhorku, rajčiny, papriku, sušené rajčiny a zmixované tofu s tými olivami zo syrom. Na to soľ a ol. olej + cesnak pre chuť na plátky.


 Druhá varianta je veľmi podobná ale zohanala som malé papriky 3 farieb (roztomilé!) a tofu nemali bazalkové takže som vzala nový druh, marinované a šikovný braček mi ho pokrájal na kocočky. K tomu chrumkavý chlebík a máte delikatesu.


Ak si všimnete, ani v jednom nie je žiadny hlávkový, kučeravý, rímsky ani obyčajný šalát. Pre mňa sa jeho chuť stala beztvará a zase som prišla na chuť rukole - chutí jemne cibuľovo/cesnakovo a môžete ho tam skúsiť dať - ja by som nedokázala spotrebovať celú tú nádobku sama takže som zostala u kusovej zeleniny.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.