utorok, januára 27

Rajčina, baklažán, tofu


Nikdy som neprehlasovala, že moje jedlá sú normálne - práve naopak. Robím niekedy poriadne divočiny a rada ignorujem "zákazy". A často veci vyjdu úplne inak než som čakala, s využiťím aké ich prevyšuje, s potenciálom, ktorý ani nemusím preskúmať. Aj toto je jeden z tých, trošku iný než mal, prispôsobiteľný ako raňajky aj obbed, aj desiata a obed, aj len jednohubky na posedenie.




Prvá verzia - šalát, bol jednoduchý.

Zmiešala som nivu s bazalkovým tofu.

Nakrájala rajčinky.

Opiekla baklažán s grilovacím korením na oleji.

A už len chlebík.


Na druhý deň mi zostalo lístkové cesto.

Spravila som košíčky.


Naplnila syrom, dva aj ako dezert čokoládou a džemom (2 v 1!).


Opiekla baklažán.


Tentokrát do dvoch misiek.


Neviem čím to bolo - možno odfláknutým tvarovaním, možno tým, že sa malo spracovať v deň keď som ho kúpila.


Každopádne vyzerali košíčky divne. Boli chutné no odporúčam radšej vyvaľkať to cesto a aby bolo čerstvé.

Chybami sa človek učí.

Každopádne dúfam, že vás môj recept inšpiruje a v nejakej forme si ho spravíte aj vy.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.