utorok, februára 17

Pestové penne s rukolou, mozarelou a orieškami




Ako vždy keď rodičia oddídu na preč aj teraz sa môj kulinársky vydryduch nedal zaplašiť a jeho geniálna téma sa tentorkát ukázala byť veľmi jednoduchá: zelená Varila som ako inak pre mňa aj sestra a recept som vymýšlala aj s ohľadom na jej momentálnu túžbu sa stravovať zdravo .



Dokonca som si vďaka tomuto kúpila celú bazalaku ako v kvetináči ako v tescu a celú cestu domov som ju fetovala pretože ak tofu s bazalkou vonia dobre, čerstvá bazalka vonia omamne.


Na tieto úžasné cestoviny potrebujete:



- cestoviny (penne - celozrnné)
- bazalku (listy)
- cesnak
-olej
-orechy
-mozarelu
-rajčiny (sušené)


Postup:

Opečieme nasekané orechy. Ja som sa nevedela rozhodnúť a kúpila som tesco ktoré má rôzne druhy a bolo to super. Máte tam slané pistácie, sladké mandle, orechové vlašské, mäkké kešu atď.


K tomu som na oleji opražila pokrájanú sušenú rajčinu.


A smažila dokým sa obe neopieklo.


Pesto pripravíme zmixovaným bazalky, soli, oleja a cesnaku.


Pridáme do hrnca uvarené cestoviny a pesto.


Miešame dokým sa chute nepremiešajú a neoblapia cestoviny.


Podávame s čerstvou, chrumkavou bazalkou a kúskami syru.


Alebo môžete dať oboje priamo do hrnca


A podávať všetko spolu.

Neskôr som si tam dokonca nakrájala obyčajnú rajčinu a zaliala to jedným vajíčkom takže len sa s tým vyhrajte.


Asi jedná vec čo sa na tomto super recepte nepodarila je olej. Pozrite ja zbožňujem olivový olej no práve v ten deň som kpila novú flašku a ruka sa mi akosi pošmykla takže som ho ako koza odlievala ani nechcite vedieť ako preč z taniera aj panvice =D.


Ale tak aspoň mám takúto roztomilú ampulku (pozostatok z vanilkového struku) ochuteného oleja.


Dúfam, že sa vám recept páčil a keby ste nevedeli čo s tou rukolou, čeknite tento super nápad na obed.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.