pondelok, septembra 7

Delikátne Zeleninové




Toto je priznávam sa čisto recept ale je úžasný. ÚŽASNÝ!!

Jednoduchý ale chutný.

A vraj samotná kuchárka nebola nadšená z tofu ale toto jedlo má rada.


Tofu zmixujeme z v trúbe upečenými koliečkami baklažánu. Ja som dala aj bazalkové listy. K tomu olivový olej a soľ.


A mozarela.



Výslednú zmes plnými do na 80% uvarených cestovinových mušličiek.




Na to pridáme rajčinový pretlak a ja som ešte posypala pizza korením.


A je to ...

Dobrú chuť.



Týmto receptom som posadnutá už pár dní. Začalo to keď mamina doniesla tekvicu a ja som už dlho plánovala dať do trúby mrkvu. Znie to divne ale ten výsledný efekt so zemiakmi bol famózny!!!



To je vlastne podstata celého receptu a dnes som napríklad na večeru mala jeho obmenu a namiesto rajčín som tam mala cuketu. Základ je však ošúpať zeleninu - obrázok vidíte. Sú tam zemiaky, tekvica, mrkva a rajčiny.


Sama som bola prekvapená ako sa mrkva úplne zmení pretože nasaje všetky tie chute a korenie.


Teraz už aj krájam priamo do plastovej nádoby kde zeleninu, korenie a olivový olej ponadhadzujem a pomiešam.


Výhoda mrkvy, tekvice a keď už na to ríde aj baklažánu a cukety je, že sú vodnaté a všetko z okolia do seba nasajú. Treba však počítať s tím, že príliš malé kúsky sa môžu aj pripiecť ale ak budú príliš veľké, bude vám to trvať a vntri to bude bez chuti.


Neoodolala som a na zemiaky potom musela dať syr ale vďaka hranolkovytému tvaru je to skutočná mňamka, ktorú som pripravila v rekordnom čase.





Dobrú chuť!!!!




Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.