pondelok, septembra 7

Od.Pustiť ...




je moja nová contemporary.

Kto by povedal, že to bude tak skoro? Ja s mojím názorom na tento žáner teda určite nie.

A je po SLOVENSKY!

A pritom si ho bude môcť prečítať každý keďže ho dávam na Wattpad.

Reálna a slovenská.

A začala včera a má len kapitolu ale cítim z nej potenciál čo ma samú prekvapuje.

Je ťažké odpustiť svojim blízkym.

A ešte ťažšie je odpustiť sám sebe ...  
Hrdinka tohoto príbehu je dievča z istého mestečka istého štátu a rada chodí do istého kostola. Presnejšie, do takmer nepoužívanej spovedelnice. Dôvody pre jej obľúbené miesto sú rôzne no my sa k nej dostávame v bode kedy jej do veďlajšej kabínky a života vstúpi On. Ich konverzácia má spád, preskočí iskra zájmu ale prejde mesiac rozhovorov a ona stále nevie ani jeho meno. 
A všetko nasvedčuje tomu, že to tak je zámerne. Čo tento mladý muž skrýva? Prečo dal nepriamo najavo, že o vzťah s ním by nemal nikto záujem? Prečo jej priznáva aj najtajnejnejšie myšlienky ale odmieta vyzradiť kde býva a vždy keď spomenie možnosť stretnutia tvárou v tvár tak uteká?  
Je to príbeh o ľudskej povahe. O problémoch. O viere. O ťažkostiach. O rodine. Ale vďaka našej hrdinke bude veselý, zábavný a poučný. Je to príbeh o dvoch ľuďoch a ako inak o odpustení.

Táto anotácia je trochu iná. V príbehu sa tiež nebudem zaoberať maličkosťami. Je to príbeh, ktorý sa môže odohrať hoci kde a tak to chcem aj nechať. Žiadna Amerika. Aj keď aj tam by to mohlo byť. Žiadna škola a sociálny rebríček. Aj keď hrdinka ešte stále do nej chodí. Nič takého.

Sú to dvaja ľudia, ktorých som sa v tomto príbehu rozhodla spojiť pretože aj keď sú úžasný aj samostatne, spolu im bude lepšie.

Ok, tak sa potrebujem precvičovať v písaní a veľmi ma zaujíma kam ma vlastná múza v tomto príbehu zavedie. Navyše som zvládla dlhší, vôbec nie zlý dialóg a po prvý krát môžem vynechávať zdĺhavé opisy a zbytočné úvody.

Budem vďačná za každé prečítanie a rada by som vedela aj váš názor. Je to aj bude veľmi krátke takže vám to veľa času nezaberie.

Ďakujem.

Otázky?

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.