nedeľa, novembra 29

Ebay

Teraz v predvianočnom období je aj bude téma darčekov číslom jedna a objaví sa určite na blogoch všetkého druhu pretože Vianoce všetci zbožňujeme a tak všetci wishlistujeme, všetci nakupujeme a všetci rozbaľujeme.
Nazvať túto príležitosť predčasnými vianocami si úplne netrúfam no pravdou je, že ak je niečo čo som si dlhšie priala no nikdy nepovažovala za potrebné kúpiť tak je to obal na moju Snehulienku - môj Kindle (hej má meno, netvárte sa akoby vy svoje veci nepomenovávate). Obal je pri bežnom čítaní zbytočný (dokiaľ sa nedá použiť ako stojan) ale v poslednom čase dosť cestujem a začínam sa o ňu báť. Predsa len, svet je kruté, temné miesto a jej bezpečnosť som ignorovala už príliš dlho.

Ďalšou mojou srdcovkou sú slamky. Znie to nenáročne ale jediné znovu použiteľné slamky, ktoré som v tomto krásnom štáte našla sú v pitiach pre deti ... No comment slovenský trh. Jedny som si kúpila v marci 2013 z Amazonu - slúžili my skvele ale sú priesvitné a začínajú starnúť.

Odpoveďou na obe moje priania bol Ebay. Doprava zadarmo. Nízke ceny. 
Chudobná, lacná nájomná sila čo v príšerných podmienkach všetko vyrába.

Takže som sa zamyslela čo presne chcem, prebrodila sa tým morom ponúk a vybrala si.

A ani nie o dva mesiace neskôr prichádza tá chvíľa:

Un Packing!!!

Ideme na to.




 Prví obal je v mojej obľúbenej modrej. V takej tej nevinnej, nebíčkovo modrej. Zapínanie je kombináciou magnetu a zapínačky pre istotu a samozrejme je na spodu miesto pre jediné tlačidlo. Je primerane tesný, je ochranný, má na boku vrecko a v strede stylus. K tomu mi pribalili ochrannú fóliu. Proste super.

 





 Ďalší obal mal byť nielen pre parádu ale aj pre praktické čítanie keďže slúži tiež ako stojan. Kvalita obrázku ma milo prekvapila. Magnetické zapínanie funguje a pri čítaní nezavädzá. Pozícia v stoje sa zdá mierne labilná (čas ukáže ako moc), ryhy na spodu nejak extra zatiaľ nepomáhajú. Uchytenie je však iné ako som čakala a síce drží, dží až moc pevne (časom dúfam povolí) a prví raz som svoju Sněhurku musela páčiť nožom!




Last but not least ...

Slamky. Krásne, farebné, veselé slamky. Krásnych šesť kusov s tenkými stenami. Dlhé. Krásne. Znovu použiteľné. Roztomilé. Už som povedala krásne? =D To prevedie ma nadchlo už od začiatku a je rovnaké v reále ako na obrázku, navyše keď som videla, že ich je šesť ...

Sú prekvapivo ohybné (trolinku ale moje staré sa ohnúť nedali) a teším sa na naše dúfam obojstranne výhodné spoločné roky.

Asi jediným plus-mínusom boli dve kefky (na slamky). Na obrázku boli veľmi zblízka takže keď prišli, vyzerali menšie. Ale tak za tú smiešnu cenu sa to dalo čakať. Sú síce menšie ale dlhšie než moja terajšia kefka a sú síce úzke no maly by poslúžiť svojmu účelu.



 Tak a to by sme mali.

A čo vy? Nejaké skúsenosti s ebayom? Zbožňujete slamky alebo tiež rozmýšľate kúpiť svojmu literárnemu miláčikovi kabátik?

Dúfam, že sa vám pre mňa trochu netypický článok páčil a keby máte otázky neváhajte sa spýtať v komentári.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.