pondelok, novembra 30

KuchárskaKniha


 Vydať knihu je ťažké. Vydať normálnu knihu je buď drahé alebo príšerne ťažké. Vydať kuchársku knihu je úspech.

Ale jednu si spraviť ...



Už dlhšiu (lepšie povedané dlhú) dobu som robila na kuchárskej knihe. Je amatérska. Je takmer rok stará. Ale keď si v jej listujem, som dojatá, pretože vyzerá veľmi seriózne a čo je najdôležitejšie veľmi chutne.

Blog je úžasný na spomínanie. A prehrabovať sa svojím priečinkom fotiek je vždy osviežujúce pretože si vtedy uvedomím čo som už v kuchyni dokázala.

A album je krásny nový level, ktorý sa aj bude dopracovávať ešte dlho no ako s Odpustením, aj tu môžeme vyhlásiť istú formu dokončenia, istú schopnosť vyjsť na svetlo sveta.

Je to pochvala ale je to aj výzva ostatným. Výzva všetkým amatérskym kuchárom trochu sa pochváliť. Nie je to ťažké.

Stačí jeden pekný album. Vytlačené fotky. Trocha lepidla. Nejaká tá predstavivosť. Štipka manuálnej zručnosti. Za hrnček plánovania.

A keď to všetko zmiešate a dáte tam aj kúsok seba, nemôžete nič skaziť.

 Názov je trochu dvojzmyselný, aj keď nie úmyselne. Cook ako variť/kuchárka a zároveň Kook ako cvok pretože kniha je trochu bláznivá už len odmietaním váh a mier.

   

Po slove na úvod tu je obsah, kde vydno, že kniha nie je naplnená do plnej kapcity (viď hviezdičky ako prázdne miesta).





A aj v receptoch vidno, že stále je na čom pracovať - že je treba recept spraviť znovu a pridať ho.

 Akokoľvek nedokonalá, táto kuchárska kniha je tiež mojim výtvorom a dúfam, že sa vám páči aspoň rovnako ako zvyšok blogu.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.