štvrtok, novembra 26

Sun-dried



Sušené rajčiny, sušené jablko, sušené slnečnicové semiačka ...



Tento "šalát" má mnoho prenikavých, zaujímavých chutí a pritom sa dá pripraviť na jedej panvici.

Nakrájanú brokolicu opražíme, okoreníme a keď zmäkne a zchrumkavie, pridáme olej, sušené rajčiny a kúsky sušených jabĺčok. Odložíme na tanier a z jedného alebo dvoch vajíčok pripravýme rýchlu palaickou, zrolujeme ju, pokarájame a tieto pásiky pridáme na tanier. Slnečnicové semačka môžu ísť buď len tak posypať alebo ešte do prvej zmesi opražiť.


Čo na obrázku vidno už menej je pod šalátom schovaná karfiolová placka. Je to varianta obalovaného karfiolu ktorú som už spomínala v tradičnom a aj netradičnom prevedení no tentoraz som mala náladu experimentovať a pridala do placky aj natrhanú mozarelu, sušené rajčiny a podobne (možno by tam šlo skvele moju obľúbené tofu!). Vašej predstavivosti sa medze nekladú.

Šalát sa dá použiť samozrejme aj inak.


Rozbijeme na panvicu vajíčko, položíme naň tortilu, opečieme z oboch strán a do vnútornej s vajíčkom vložíme šalát. Syr je ako inak voliteľný.


Podávame s vidličkou


alebo do ruky.




Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.