štvrtok, januára 14

Your Pick



Ako viete či neviete, v poslednej dobe sústreďujem značnú časť svojich síl, sústredenia, energie a možno aj pár kvapiek telesných tekutín do písania svojich kníh.

Tento proces neprekvapivo nezahŕňa len písanie (aj keď toho robím dosť) ale aj zohnanie, v mojom prípade vytvorenie obálky. Problém? Ja bývam dosť nerozhodná ...


Obálky, ako ste si mohli všimnúť, majú dve prevedenia (lebo som nerozhodná a obe majú niečo do seba a medzi prevedeniami sa nerozhodujem). Prvá je tématická a druhá by sa dala nazvať ako komerčná, keďže je lepšia v zaujatí, je umeleckejšia ale akoby anglická verzia a teda menej používaná.

Prvý, jednoduchší a len s drobnou zmenou (aj tu by sa mi zišla rada).


Kde mám ešte druhý návrh (pôvodný).

Tento nový s menom Súcit nevystihuje až tak knihu ale sedí do vzoru.



U prvej obálky nebolo čo rozhodovať, keďže som spravila len jednu:



Druhé kolo, na ktorom som včera a dnes pracovala ale kde sa neviem rozhodnúť.





Možno by to mali byť ľahké (možno je, pre vás ako tretiu stranu) ale každá fotka ma niečím zaujala (dve hodiny cca vyberania) a každá sa dá samozrejme ešte doupraviť detailovo (a každá má vyššie rozlíšenie než je ukázané) takže ide skôr o celkový dojem než o konkrétne prevedenie.

Ale najprv sa potrebujem rozhodnúť a preto sa obraciam na Vás a vás milí čitatelia.

Veľmi by som ocenila vaše názory.

Veľmi pekne ďakujem.


P.P.S: Všetky fotky sú z internetu a ako inak nie sú moje a ich autorom som povďačná, že sa ich rozhodli zdielať na internete.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.