sobota, júna 18

Letné Osvieženia


Veď to poznáte. Teplo, horúčava, slnko ... Niekedy to chce len niečo ľahké a nenáročné na žalúdok. Ja vám ukážem ako v kuchyni zletňujem ja cez moje osviežujúce nápoje, domáce zmrzliny a ovocné šaláty.

Prešli mesiace a stále ma neomrzel. Banánovo-broskyňový shake je stále pôvadne jemný, povzbucdzujúci a pritom hustý a s trochou smotany navrchu a malín poteší aj oči. Banán, broskyne, mlieko/smotana, cukor. A pokiaľ to chcete ľadové, ošúpané banány nechajte nejaký čas v mrazničke.


Tento je jablkovo-banánový. Aspoň myslím. Jeho pointou je šľahačka navrchu, nie vnútri.


Mango je exotické a až hriešne žlté, keď sa vloží s trochou cukru do mixéra. Pre požadovanú konzistenciu pridajte tekutiny.


Domáca zmrzlina nie je veda. Požadované ovocie stačí zmraziť, pridať k tomu smotanu alebo jogurt a cukor.





Na tento šalátik si stále pamätám. Tá úžasná chuť sa mi akosi vryla do pamäte. Vločky, namočené do pomarančovej šťavy. Banán. Jahody. Kiwi. Med.


Ale k letnému šalátu nielenže nie sú žiadne pravidlá, nie sú tu ani žiadne chyby. Zmiešajte čo sa vám hodí, ak potrebebujete pridať sladkosť len posypte cukrom a premiešajte. Jahody, melón, marhuľa.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.