pondelok, januára 23

malý, stolný mixér

Sú rôzne spôsoby ako sa môžeme starať o svoje zdravie. Nájsť si dôvod prečo a ako si do jedálnička zaradfiť viac ovocia, zeleniny, vitamínov, vlákniny, či iných prospešných látok je určite jedna z nich.

Ja osobne zbožňujem dať si jednoduchý a vydatný shake.
(aj keď podľa len troch príspevkov by ste to nepoznali, keďže som spomenula len môj obľúbený broskyňový, jeho obmenu a jeho neskoršiu verziu)

Je to ľahký spôsob ako dostať do seba aj veci, ktoré nám inak zas tak nechutia alebo naopak veci, na ktoré by sme nromálne nemali čas, keďže na rozdiel od šalátov sa dá shake piť bez väčšieho sústredenia kdekoľvek.

A mne sa nedávno podarilo uprosiť rodičov o vlastný, lacný ale hlavne stolový mixér, ktorý je na takéto veci priam stvorený. Nádoba je flašou, takže po zmixovaní treba len prehodiť vrchnák, všetko sa umýva len opláchnutím a hlavne, nezavadzia kdekoľvek ho položíte, takže nehrozí, že by sa vám nechcelo spraviť si ho len pretože sa vám nechce vyberať z police a všetko to zapájať. To je asi najdôležitejšia z vlastností (aj keď je až urážajúce ako moc to sedí =D) a najväčší predpojklad používania.

Úprimne, typov je viac a ten čo mám ja nie je príliš výnimočný. Je veľa, veľa mixérov za prijateľné peniaze a je len každého voľba vybrať si ten svoj. Ak sa nechystáte do neho hádzať kocky ľadu a nečakáte, že vám rozomele jadierka a orechy na úplné molekuly, stáčí vám aj obyčajná verzia do 30, 40 eur, nemusíte siahať po stovkových zázrakoch. Nie na bežné použitie.

Pointa je, že keď to máte na stole, máte to na mysli a môže vás to v uličke ovocia a zeleniny pobudnúť dlhšie, nájsť si pár receptov, skúšať vlastné kombinácie, dať si namiesto sladkého a maslového zákusku niečo rovnako chutné ale zato výživné.

Tento bol prvý, ktorý sme na ňom skúšali.

Hrušky, kiwi, pomarančová šťava, špenát a kakao pre dávku železa, nejaké tie mandarínky z konzervy, kokosový olej ...

Pri shakoch sú jediné medze vaše chuťové poháriky.


A čo vy? Máte niečo takéhoto doma? Chceli by ste ho mať? Myslíte si, že je to dobrá hračka alebo je podľa vás zbytočný?

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.