streda, mája 10

okrúhle a nelogicky chutné


Moje pečenie má jeden veľký problém:

Nemyslím si, že pečenie je veda.

Takže keď chcem spraviť muffiny, jednoducho si poviem veď každý recept má vajíčka, mlieko a múku a nejaký olej/maslo - načo mám ísť podľa receptov keď je každý iný a každý vraj funguje?

Niekedy mi moje slová nechá rúra zožrať. Doslova.

Čo si napečiem, väčšinou sa snažím aj zjesť.

Ale sú prípady kedy zošaliem a vlastne to nie je vôbec zlé. A to je, uhádli ste, práve tento prípad.


Aby ste pochopili čo myslím - to sú goji a ľanové a vločky.


A to je... chia/mak? To sú nejaké... dobre, netuším čo je to ale má to zelenú šupku a biele vnútro a vyzerá to zdravo. Och a tam dole je kokos. A vajíčko samozrejme a to hnedé je kypriaci prášok (do perníka, čo už). Určite nezabudnite dať cukor - ja som dala myslím trstinový.


Aby sme nezabudli, tri druhy múky a len jedna z nich biela.


A výsledok hnedý. A veľmi... nerovný.

A potom skúsim a... je to dobré! A vrátim sa z izby pre ďalšie a polka z nich už zjedená!

Niekedy sa oplatí popustiť úplne uzdu...

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.