10. 5. 2017

(príliš?) Zdravé raňajky



Niekedy má človek chuť na zmenu.

A niekedy človek hodí veci do mixéra a potom na panvicu a... veci začnú byť zaujímavé.


Predstavte si, že ste v obchode. Pravdepodobne, ale nie nutne v obchode so zdravou výživou. A zraz narazíte na uličku/poličku so semiačkami. A potom každý jeden druh bachnete do košíka.

Nie, nespravila som to ale asi takto vyzerala moja miska prekvapivo chutných, určite zdravých raňajok.

Sú tam pomixované! ľanové semiačka, ktorú sú vraj zdravšie než chia. Je tam mak a jeho železo. Slnečnica. Vločky. Trstinový cukor. Na tekvicové som už nesiahla ale tá možnosť tam bola.

Banán, čo si budeme hovoriť, situáciu dosť zachraňuje.

Ale úprimne, aj tak je to zaujímavá kombinácia - nasýti, dodá vitamíny a vždy necháva priestor vašej predstavivosti/chuti/preferencii. 



Aby som sa ale vrátila k mixéru - tu je.


Viete čo sa stane keď to mixéra hodíte ľanové semiačka, bryndzu, špenát a vajíčko a olej a cesnak?


Toto.

Je to zelené, prirodzene slané, zdravé a ak vám nevadí mäkká textúra, excentricky chutné. 


Ak by ste skúsili inú kombináciu, určite dajte vedieť.


Čerešnička na záver (ktorej som zabudla odfotiť výsledok):

Kukuricovo-cottage.cheese-placky

Sú nadýchané. Krémové. So špaldovou celozrnnou múkou zdravé. A zaujímavé.