streda, januára 21

"Čínska" dobrota

Tento článok som chcela dať už dlhšie ale v deň kedy som túto úžasnú polievku pripravovala som vypustila do éteru ďalšie články. Každopádne chutila nielen bratovi ale aj sestričke, ktorá si ju dala aj večer. Keďže sme boli sami doma rodičia nechutnali.


Čo vám budem hovoriť, bolo to jedlo ako každé iné, poskladané akosi samo od seba no s jasným cieľom a výsledok je hlavne kvôli tej experimentálnosti o to potešujúcejší.

Pôvodne som sa snažila napodobniť jeden starší recept, takú "čínsku" polievku. Samozrejme to vypálilo úplne inak, už len preto že ten petržlen nebol vlastne petržlenn a nevyužiť sušené rajčiny by bol takmer hriech =D.
-----------

Najpr som osmahla zeleninu čo u mňa znamenalo malé 3-farebnné papričky a sušené rajčiny v oleji. 

Tu si sami vyberte koľko tam dáte oleja - ja som dala dosť ale bol to olivový a ten je dovolím si tvrdiť dosť zdravý.

(obe veci mi zostali zo včera večera)

Takto to teda smažte dokiaľ to nebude k vašej spokojnosti, kto chce len krátko nech to má chrumkavé, kto che ako ja, tak aby zmäkkla.

 Potom som tam dala prúžky mrkvy pretože som mala mrkvu ale nemusíte.

Môžete tam dať vlastne akúkoľvek zeleninu.


Potom už len zaliať vodou, dochutiť podľa ľubovôle - ja som dala soľ a vegetu.

Pre pravý zážitok a skutočne dobrú chuť si môžete ako ja pridať kúsky tofu a opečeného vajíčka.
 

 Alebo rezance ako môj braček. Skôste trebárs aj ryžové - mne chutili.

Nesmiem zabudnúť spomenúť aj sestričkyn druhý chod - chrumkavé zemiačiky s prírodným rezňom pre mäsožravcov.

A ak si myslíte, že máme rôzne štýli varenia, to ani neviete ako sme iné povahovo =D.


Anyway, there is all from me now. Čúz, people.

A vychutnajte si polievku ak ju budete variť. Napíšte.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.